Alla inlägg den 22 december 2008

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;)

De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan.

Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa

som var ute och köpte tidningen XD

Aja, alla dissade tomten, för han såg jätte läskig ut.

Så han fick ta av sig masken och skägget..stackars tomten..host..host

Jag fick följande saker:

- En plattång

- ett slingsett

- tokio hotel skivan scream

- Vattenflaska + tejp

Jag tror det var allt...ajuste vi fick guitar hero 4 också ^^

Det var jätte kul, roligast är det att spela trummor, fast det är jag sämst på.

På onsdag ska man ju fira riktig jul, då ska jag fira med mamma, mormor och kajsa + helena ;)

Jag kommer få de största paketet jag tror nog vad det är!!! ^.^

---------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var det den sista ridningen för iår..

Vi skulle rida utan sadel inte nog med det vi skulle hoppa också..

Det var en tjej i gruppen kommer inte ihåg vad hon heter, hon trillade av två gånger stackarn.

Hon hade Rossie så det var ju inte så konstig, hon är inte känd för att vara någon hopphäst pricis..

Jag red Harry Potter, han är hur duktig som helst. <3

På bild Harry <3

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards