Direktlänk till inlägg 1 november 2008

Rubrik saknas

Av Lovisa - 1 november 2008 09:32

häj!

Vaknade nyss;

Har varit o borås i torsdags, det var ganska roligt förutom att allt gick åt skogen -.-

när vi skulle åka dit så låste min smarta lillsyrra in nycklarna i bilen -.- då var vi i Ulricehamn typ...

Vi ringde typ till en bärgare som fick pumpa upp dörren och fiska upp nycklarna som låg i bagarset.

sen bar det av till borås.

Först skulle vi åka till ett as stort h&m.. när vi kom dit så hade de stängt...stängt for ever lixom :'(

så jag var as sur.. -.-

mamma skulle absolut gå in i massa typ affärer och sånt.

Fast sen så gick vi till en galleria och shoppade (:

mina inköp var:

* Tolio Hotel skiva för 99 :-

* Röda byxor på gina för 99 :-

* en svart mössa på h&m för 79 :- 


Sen åkte vi  till en annan tygaffär då skulle jag och syrran sitta kvar i bilen, men mamma hade låst så vi kunde komma ut.

inlåst med syrran i en trång bil är inte kul..

Sen kom mamma och så åkte vi iväg till mormor.

Det var rätt märkligt..det var värsta snöstormen när vi åkte till mormor.

Och dagen efter var det kramsnö. :s

i oktober man kan ju börja undra..

Sen sov vi och på morgonen så åkte vi till Linköping. :D:D

fast här var det ingen snö :(

Inca och bitta kommer faktiskt rätt bra överäns, de har inte bråkat och de är jätte nyfikna på varanndra. :)

Igår var det Halloween!

Min syrra och hennes kompis hanna gick bus eller godis.

De fick jätte mycket godis, jag fick EN klubba av dem :/

Ialla fall nu orkar inte jag skriva mer.. hejdå ;D

Ajuste jag ska gå på bio med mamma idag, vi ska titta på mamma mia :D

Lugnt snigel vi går på fredag nästa vecka :D  

 
 
snigel

snigel

1 november 2008 16:25

yeey!!
Mamma mia är bra ju (:

http://blueberrypie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 28 december 2008 18:38

hittade ett väldigt roligt klipp ^^

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;) De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan. Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa som var ute oc...

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs! idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på Daniel X 2 XD Jag och elin blev höga läkerol :O:O Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tä...

Av Lovisa - 14 december 2008 17:12

tjuu asså förlå att jag inte har skrivit på länge men jag har typ inte orkat. sen jag skrev sisit har jag kommit etta i en tävling och tvåa i en annan ^^ På folkunga spelen kom jag 1:a efeter en dramantisk final med kira..xd Tvåa kom jag igår i norrk...

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards