Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Rubrik saknas

Av Lovisa - 12 oktober 2008 20:11

hej allihop!

Helgen har varit as kul, först på fredagen så var det film kväll hemma hos seiran, vi kollade på the eye den var skit läskig den var typ från 15 år eller nått ^^

sen åt vi pizza och körde snurra flaskan och kollade på två filmer till ^^

på lördagen så var jag med ellie på stan, det var kul, jag köpte hårspännen på h&m och ett hårband på glitter.

Ellie köpte typ 30 armband på h&m och jag fick ett ^^

sen gick vi och köpte godis på tempo, asså seriöst det är godast godis i hela Linköping!

Jag åt för mycket godis kan jag bara säga xd

sen åkte vi hem till mig och körde guitar hero och spelade lite sims.

fast ellie var tvungen att åka hem vid kl 21 :(

sen hade jag tråkigt resten av kvällen :/

På söndagen så var jag också med ellie,  suprise!!

Då var vi hemma hos henne och lekte med hennes lilla syter och hennes lill bröder. :)

Det var faktiskt rätt kul :) ^^

Sen skulle jag åka hem och äta typ, fast jag åkte hem till mamma och hämtade min nya mobil eller rättare sagt mammas gammala.

när jag kom hem så var det "styrelsemöte" i cattis kör så jag fick sitta i tv rummet och äta, där träffade jag nisse hon satt och pluggade, så när jag hade ätit pluggade vi tillsammmans ^^

Hon hade ju redan gjort allt som vi hade gjort (18år) så hon fick hjälpa mej med matten och spanskan.

sen så lekte hon lite med min mobil

då kom helena och ville köra guitar hero, så då satte vi oss och spelade lite ^^

Nu har jag inget mer att skriva så hejdå ^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 28 december 2008 18:38

hittade ett väldigt roligt klipp ^^

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;) De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan. Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa som var ute oc...

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs! idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på Daniel X 2 XD Jag och elin blev höga läkerol :O:O Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tä...

Av Lovisa - 14 december 2008 17:12

tjuu asså förlå att jag inte har skrivit på länge men jag har typ inte orkat. sen jag skrev sisit har jag kommit etta i en tävling och tvåa i en annan ^^ På folkunga spelen kom jag 1:a efeter en dramantisk final med kira..xd Tvåa kom jag igår i norrk...

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards