Alla inlägg den 15 december 2008

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs!

idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på

Daniel X 2 XD

Jag och elin blev höga läkerol :O:O

Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tänkte daniel b döda meej! XD

Jag cyklade hem med Daniel x 2 och Sanna (a

Vi hade as kul för Daniel  S härmade Daniel B när han cyklade X'D

När jag kom hem så ringde mammas kompis och sa typ att jag kunde komma till djuren.

Jag ska ju mata några djur under Jul, ägarna ska åka till tyskland över jul.

Det är ju alltid bra att tjäna lite pengar..

För jag kommer vara helt pank efter att jag har köpt alla presenter...

Jag är så himla trött på kylan, det är kallt hela tiden, och det värsta är när det är isit men ingen snöö.

För när det är snö kan man ju åka pulka och ha snöbollskrig. :D

På onsdag ska jag vara med Erika efter skolan :DD Ska bli jätte kul eftersom jag inte har träffat henne på länge.

Nu måste jag göra mig iordning för jag ska åka och rida, jag ska lura av pappa lite penagr till julklappar också ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards