Direktlänk till inlägg 4 december 2008

STUDIEDAG!

Av Lovisa - 4 december 2008 16:26

Idag har jag haft studuedaaag!!!

Wiiii!!! xD

Vakna typ vid 8 åt frukost och så,

sen ringde jag och fråga om jag och ellie kunde gå på stan;

Det kunde hon :D

Hon skulle cykla till stan eftersom hon har så nära,

Jag fick åka buss jag åkte 14 dit och 15 hem.

När jag konm fram till trägårdstorget så hittade jag inte elin :/

Men hon kom efter ett tag :)

Vi gick till glitter först och köpte present till Lisa som fyller idag.

Sen gick vi till h&m och prova massa kläder :P

Jag pröva ett par as sexiga blåa jeans, verkligen...not

Men jag köpte en pinocchio trööja Xd

Elin köpte en massa kläder där för 350:- eller något :o

Jag köpte ett pennskrin på ordning och reda, ett silvrit :D

De är likadant som elins.

Vi träffade jätte många munken barn :o

Bl.a Elins kompis och några från Erikas klass.

Sen gick vi och köpte hamburgre på McDonlads och en korv ^^

När vi gick förbi BikBok såg jag världens finaste hårband i skyltfönstret :00

Jag sa bara

- JAG MÅSTE HA DE DÄR HÅRBANDET!!!

Elin sa:

- OM DE DÄR FINNS I RÖTT DÖÖR JAAG!!!

Hahaha, men de underbara hårbandet fanns inte :'(

Typ kl 14 var jag tvungen att åka hem..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 28 december 2008 18:38

hittade ett väldigt roligt klipp ^^

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;) De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan. Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa som var ute oc...

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs! idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på Daniel X 2 XD Jag och elin blev höga läkerol :O:O Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tä...

Av Lovisa - 14 december 2008 17:12

tjuu asså förlå att jag inte har skrivit på länge men jag har typ inte orkat. sen jag skrev sisit har jag kommit etta i en tävling och tvåa i en annan ^^ På folkunga spelen kom jag 1:a efeter en dramantisk final med kira..xd Tvåa kom jag igår i norrk...

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards