Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Rubrik saknas

Av Lovisa - 26 november 2008 15:39

hej-svejs! x'd

Idag hade snön försvunnit, det betyder att man inte kan ha snöbolskrig :/

På morgonen kunde jag ha sovit i två timmar till men vi började vid 8 så det var bara att stiga upp -.-

Jag träffade nazza på vägen till skolan, så jag snackade lite med henne, och sen gick vi till skolan, vi höll på att komma försent till bilden, pricis när de stängde dörren smet jag in (AA)

Vi höll på med färger och sånt, vi skulle måla mosaik teckningar, jag målade ett löv, vi bytte platser också, jag hamnade brevid martin och jonte.

Elin och Cissi hamnade vid samma bord som mig också, så Jonte och Elin bytte platser, så Elin hamnade brevid mig (:

Efter bilden var det matte, då fick jag göra omprov..

Det fick ganska bra (y)

Fast först hade vi multiplickations tabellen test

jag fick alla rätt för en  gåns skull, det fick elin också ^^

Vi skulle göra 100 tal ppå tre minuter :o

Efter matten hade vi idrott.

På idrotten spelade vi vollyboll, det var faktiskt kul..

Fast jag sköt upp bollen i taket hela tiden ^^

Efter idrotten hade vi lunch, det blev kyckling klubbor, det var jätte gott, fast Serian, Lisa, Julia och Sanna åt ingen kyckling xd

Efter lunchen hade vi musik.

Vi blev uppdelade i grupper och skulle hitta på frpgesproten vi skulle ha sen, alla frågor skulle handla om musik, våran grupp kom tvåa. :D

Sen hade vi spanich..

Asså det är så himla trögt med spanska, vi har det fyra gånger i veckan..

Efter skolan cyklade jag hem till pappa, jag fick sällskap av Sarah en bit, hon skulle åt samma håll.

Nu sitter jag och lyssnar på tokio hotel låtar..

Ska nog göra lite matte läxa snart..

Tjuu bruuuchh..XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 28 december 2008 18:38

hittade ett väldigt roligt klipp ^^

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;) De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan. Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa som var ute oc...

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs! idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på Daniel X 2 XD Jag och elin blev höga läkerol :O:O Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tä...

Av Lovisa - 14 december 2008 17:12

tjuu asså förlå att jag inte har skrivit på länge men jag har typ inte orkat. sen jag skrev sisit har jag kommit etta i en tävling och tvåa i en annan ^^ På folkunga spelen kom jag 1:a efeter en dramantisk final med kira..xd Tvåa kom jag igår i norrk...

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards