Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Rubrik saknas

Av Lovisa - 14 december 2008 17:12

tjuu

asså förlå att jag inte har skrivit på länge men jag har typ inte orkat.

sen jag skrev sisit har jag kommit etta i en tävling och tvåa i en annan ^^

På folkunga spelen kom jag 1:a efeter en dramantisk final med kira..xd

Tvåa kom jag igår i norrköping. :D

Micha kom trea igår och en tjej från motala vann, hon hopade 1.50 typ :o

Jag hoppade 1.41 :@

JAG VILL SLÅ MITT REKORD!!

På folkunga spelen så hoppade jag OCKSÅ 1.41..:'(

I morgon skulle jag ha gjort om mitt geografi prov men jag har inte pluggat i helgen så jag tar det nog nästa måndag..xd

Det var några stycken som inte blev godkända eller som man säger "når inte målen"

Jag nådde inte målen med 1 poäng..asså fatta jag måste göra omprov med ETT POÄNG!!!!!! :I

Min nya gubbe ----> :I
Jag har fått ett jobb:D

Jag ska mata några djur i veckan och få betalt :D:D ska mata en kanin ett marsvin och en hamster ^^

måste åka och hämta syrran nu..hejsvejss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 28 december 2008 18:38

hittade ett väldigt roligt klipp ^^

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;) De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan. Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa som var ute oc...

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs! idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på Daniel X 2 XD Jag och elin blev höga läkerol :O:O Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tä...

Av Lovisa - 4 december 2008 16:26

Idag har jag haft studuedaaag!!! Wiiii!!! xD Vakna typ vid 8 åt frukost och så, sen ringde jag och fråga om jag och ellie kunde gå på stan; Det kunde hon :D Hon skulle cykla till stan eftersom hon har så nära, Jag fick åka buss jag åkte 14 dit och 1...

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards