Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Rubrik saknas

Av Lovisa - 2 november 2008 19:43

söndag;

Idag åkte mormor hem, alltså är det rätt lugnt här hemma nu.

Jag och mamma var på bio idag vi såg Rallybrudar.

Den var bra faktsikt, fast jag ville ju helst se Patrik 1.5

Rallybrudar handlade om en tjej som var typ 30 och var vetrinär, fast det var inte yrket hon tyckte om utan det var resan mellan gårdarna hon tyckte va kul.

Hennes drömyrke var rallyförare, (det kan man ju förstå på filmens titel) X3

Men så gick det ett tag, hon fick vara med i massa race och så vann hon ett, och så..

Men det slutade med att hon blev rallyförare :)

Allt det här var på 60-talet. ;)

Jag har kommit på en sak..

varför har inte stan öppet längre på helger?!

Jag menar det är på helgen folk har tid att shoppa! :o

Affärena har ju bara öppet till kl 16 :s

Blir skola i morgon, ska bli kul att träffa underbara 7D :)

Ellie åkte till Rom i fredags så hon kommer typ tillbaka till skolan på onsdag, kommer bli tråkigt utan henne :(

I morgon blir det ridning också, i morgon ÄR det ridning, förra veckan var det nämligen teori vecka :/

Hejsvejs ;D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 28 december 2008 18:38

hittade ett väldigt roligt klipp ^^

Av Lovisa - 22 december 2008 22:05

Nu har jag firat jul med pappa, farmor&farfar helena, kajsa, arvid, jacob och catti ;) De började med att jultomten stod utanför vårat fönster o knackade på rutan. Då blev de flesta i rummet väldigt rädda kan man ju säga. Förutom pappa som var ute oc...

Av Lovisa - 22 december 2008 21:45

Av Lovisa - 15 december 2008 17:06

täjsväjs! idag har det inte hänt så mycket, förutom på Engelska lektionen, så kastade vi pappersflygplan på varann och kastade en gummigrej på Daniel X 2 XD Jag och elin blev höga läkerol :O:O Det var värsta flumm, hela lektionen, efter lektionen tä...

Av Lovisa - 14 december 2008 17:12

tjuu asså förlå att jag inte har skrivit på länge men jag har typ inte orkat. sen jag skrev sisit har jag kommit etta i en tävling och tvåa i en annan ^^ På folkunga spelen kom jag 1:a efeter en dramantisk final med kira..xd Tvåa kom jag igår i norrk...

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards