Alla inlägg under augusti 2008

Av Lovisa - 30 augusti 2008 21:55

tjoooooooo!


Nu är man i oskarshamn :)

Vi har firat farmor idag, på kvällen gick vi till en resturang som heter lilla krogen typ ^^

Ajuste mitt på dagen bakade johanna (kusin) och titti (faster) en jätte fin tårta som såg ut so en golf bana :) Ska lägga upp en bild på den när jag kommer hem :)

På resturangen fans det jätte mycket getingar och en drunknade i min läsk :/

Vi har också varit o plokat seten till farmors "ute plats" det blev jätte fint :)

Dagens lärdom är att "Ni talar bra latin " blir samma sak baklänges O.o


Bittas svans mår bättre :)

Busan (katt) är kusinernas katt som också är med. Ialla fall hon är jätte mullig. ^^

Hon är också grå (:


Jag har typ ätit 10 kg sura o vanliga godis bilar :(

Och jag ä proppmätt.

Ät alldrig så många ett bra tips bara. ;)

Hejdåååååå

Av Lovisa - 28 augusti 2008 19:59

häääj


Nu går man på skunken då, nädå munken (aa)

Vi hade idrott idag , det gick väll ganska bra nä förresten det gick skiiiit.

Vi skulle springa långt och jag är ju inte en sån där långdistanslöpare...

Men ialla fall, vi sprang inte så långt men man blev faktiskt trött. .-.

Skåpet har slutat dampa som tur är.. eftersom jag har spaekat på det så mkt :-)

Cissi och sarah fick gå hem för att de hade ont i huvet :/ så jag fick cykla hem med sanna vi hittade en ny väg hem till henne. :)

Fast vi kunnde inte va eftersom jag SKULLE träna men så blev det inte.

Jag fick typ as ont i huvet och gick inte...

Vi har tagit skolfoto också, jag tror att det blev bra ialla fall på de enskillda fotot 97% säker ialla fall.

--------------------------------------------------------------------------------------------



Bitta har blivit värsta hängig.. igår kväll kom hon hem med ett sår på örat och har bara legat o sovit sen dess.

Hon lyfter inte heller på svansen, alltså så att svansen pekar rakt upp :/

Vet inte vad det är med henne.. :(




Av Lovisa - 16 augusti 2008 16:53
http://www.youtube.com/watch?v=M8pR1rZZHEs

okej nu  har jag inte skrivit på evigheter... som vanligt... xd

Nädå , jag ska bättra mej.

vi kom hem från mormor&inca ida, de bor i tranås. typ världens minsta o gulligaste stad ^^

Bitta har fått vart hemma alldeles ensam, fast det fick bra hon rev ialla fall inte huset ^.^

Ajuste, jag kanske inte har berättat det men vi har fått katt

Bitta heter hon ^^


Hejsvejs

Av Lovisa - 2 augusti 2008 17:22

hejpåer! ;P

Ida fyller jag 13 år !!

Fast de är ingen som har grattat mej på bdb.. :( förutom kajsa då :) <333

Ialla fall jag fick en massa prisenter jag fick en röd cykel av pappa o pennor o ett block , en väska o en keps av kajsa o en bok av helena :)

Jag cylkande till johannelund o köpte godis med kajsa, fast godiset är slut nu XD

Imorron ska jag firas hemma hos mamma, sen ska jag o syrran åka till farmor&Farfar.

Där ska man väll också firas :)

Nu är man typ ....... gammal........ XD


hejdå

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards