Alla inlägg under november 2008

Av Lovisa - 30 november 2008 19:18

Jag har funderat på att byta blogg? :o

Devolte.se verkar braa?!

Kolla in där XD

Av Lovisa - 29 november 2008 09:52

hejsan!

I går skulle hela klssen spela bowling :D

Det var jätte kul jag spelade med Elin, Jonte och jontes mamma ;)

Jag vann en serie, då fick jag 103p, fast jontes mamma vann första :/

Jag körde ner i rännan hela tiden..

Någonting man borde göra om någon gång :D

Fast mamma och helena var så himla pinsamma..-.-

mamma kunde ju inte spela typ, hon körde ner i rännan HELA tiden..

Och helena var inte heller något proffs kan man ju säga..

I morgon ska jag tävla i campus!

Det är bara sju sstycken som ska vara med i höjd, fast vi tävlar i F15.

Jag ska vara med i läng också, men det kommer nog inte gå så bra för mej, eftersom jag knappt har tränat på det.. -.-

Men Kira ska vara med i höjd,längd 200 meter och 60 tror jag,

och micha ska vara med i samma grenar som kira :D

Fast micha ska nog köra 60m häck och inte 200 meter.

Jag har fått reda på att jag ska rida igen, två dagar innan julafton :D

Värsta kul att rida innan JUL!!

Ska nog åka till IKEA idag, och shoppa lite julklappar :D

Men vet inte..eftersom mamma kom hem från göteborg igår, och är troligtvis trött..

Men jag fick en nyckelband av henne och en väska, kajsa fick en väska med panodil på, den ville jag också haa.. :/

Men nu ska jag nog gå och klä på mej :)


Hejsvejs! // Löllö

Av Lovisa - 26 november 2008 15:39

hej-svejs! x'd

Idag hade snön försvunnit, det betyder att man inte kan ha snöbolskrig :/

På morgonen kunde jag ha sovit i två timmar till men vi började vid 8 så det var bara att stiga upp -.-

Jag träffade nazza på vägen till skolan, så jag snackade lite med henne, och sen gick vi till skolan, vi höll på att komma försent till bilden, pricis när de stängde dörren smet jag in (AA)

Vi höll på med färger och sånt, vi skulle måla mosaik teckningar, jag målade ett löv, vi bytte platser också, jag hamnade brevid martin och jonte.

Elin och Cissi hamnade vid samma bord som mig också, så Jonte och Elin bytte platser, så Elin hamnade brevid mig (:

Efter bilden var det matte, då fick jag göra omprov..

Det fick ganska bra (y)

Fast först hade vi multiplickations tabellen test

jag fick alla rätt för en  gåns skull, det fick elin också ^^

Vi skulle göra 100 tal ppå tre minuter :o

Efter matten hade vi idrott.

På idrotten spelade vi vollyboll, det var faktiskt kul..

Fast jag sköt upp bollen i taket hela tiden ^^

Efter idrotten hade vi lunch, det blev kyckling klubbor, det var jätte gott, fast Serian, Lisa, Julia och Sanna åt ingen kyckling xd

Efter lunchen hade vi musik.

Vi blev uppdelade i grupper och skulle hitta på frpgesproten vi skulle ha sen, alla frågor skulle handla om musik, våran grupp kom tvåa. :D

Sen hade vi spanich..

Asså det är så himla trögt med spanska, vi har det fyra gånger i veckan..

Efter skolan cyklade jag hem till pappa, jag fick sällskap av Sarah en bit, hon skulle åt samma håll.

Nu sitter jag och lyssnar på tokio hotel låtar..

Ska nog göra lite matte läxa snart..

Tjuu bruuuchh..XD

Av Lovisa - 25 november 2008 20:30

hola-bola!


Nu ska jag skriva i min blogg!! :O

vi hade värsta snöbolls kriget idag :D

det var så jävla kul, det började med att jag och ellie, sanna och nazza kastade på varann, sen blev det värsta kriget!!

Alla var lixom med xd

en fick näsblod :/ men jag klarade mej utan några större skador :D

Efter rasten hade vi fysik :/

jag och ellie kom 10 minuter försent, och åke fick värsta damp på oss xd

vi hade ingen spanska idag :D

wiii!!

efter skolan cyklade jag hem med fem roliga prickar, Daniel.B , Lisa, Serian, Julia och Emil XD

Det gick så bra för oss att cykla, vi trillade bara några gånger (a)

Fast sista biten fick jag bara cykla med daniel, emil och Lisa.

Sen när jag kom hem fick jag packa väskan och cykla till pappa, Observera; det var mörkt när jag cyklade till pappa!!

Sen när jag kom till pappa så fick jag inte upp dörren :/

Så jag fick gå backvägen typ X'D

Sen kom micha och kira och sen åkte vi till träningen, jag hoppade 1.40 :D

Tävling på söndag :D

Nu ska jag nog gå upp och titta på house!! :D

Av Lovisa - 2 november 2008 19:43

söndag;

Idag åkte mormor hem, alltså är det rätt lugnt här hemma nu.

Jag och mamma var på bio idag vi såg Rallybrudar.

Den var bra faktsikt, fast jag ville ju helst se Patrik 1.5

Rallybrudar handlade om en tjej som var typ 30 och var vetrinär, fast det var inte yrket hon tyckte om utan det var resan mellan gårdarna hon tyckte va kul.

Hennes drömyrke var rallyförare, (det kan man ju förstå på filmens titel) X3

Men så gick det ett tag, hon fick vara med i massa race och så vann hon ett, och så..

Men det slutade med att hon blev rallyförare :)

Allt det här var på 60-talet. ;)

Jag har kommit på en sak..

varför har inte stan öppet längre på helger?!

Jag menar det är på helgen folk har tid att shoppa! :o

Affärena har ju bara öppet till kl 16 :s

Blir skola i morgon, ska bli kul att träffa underbara 7D :)

Ellie åkte till Rom i fredags så hon kommer typ tillbaka till skolan på onsdag, kommer bli tråkigt utan henne :(

I morgon blir det ridning också, i morgon ÄR det ridning, förra veckan var det nämligen teori vecka :/

Hejsvejs ;D



Av Lovisa - 1 november 2008 09:32

häj!

Vaknade nyss;

Har varit o borås i torsdags, det var ganska roligt förutom att allt gick åt skogen -.-

när vi skulle åka dit så låste min smarta lillsyrra in nycklarna i bilen -.- då var vi i Ulricehamn typ...

Vi ringde typ till en bärgare som fick pumpa upp dörren och fiska upp nycklarna som låg i bagarset.

sen bar det av till borås.

Först skulle vi åka till ett as stort h&m.. när vi kom dit så hade de stängt...stängt for ever lixom :'(

så jag var as sur.. -.-

mamma skulle absolut gå in i massa typ affärer och sånt.

Fast sen så gick vi till en galleria och shoppade (:

mina inköp var:

* Tolio Hotel skiva för 99 :-

* Röda byxor på gina för 99 :-

* en svart mössa på h&m för 79 :- 


Sen åkte vi  till en annan tygaffär då skulle jag och syrran sitta kvar i bilen, men mamma hade låst så vi kunde komma ut.

inlåst med syrran i en trång bil är inte kul..

Sen kom mamma och så åkte vi iväg till mormor.

Det var rätt märkligt..det var värsta snöstormen när vi åkte till mormor.

Och dagen efter var det kramsnö. :s

i oktober man kan ju börja undra..

Sen sov vi och på morgonen så åkte vi till Linköping. :D:D

fast här var det ingen snö :(

Inca och bitta kommer faktiskt rätt bra överäns, de har inte bråkat och de är jätte nyfikna på varanndra. :)

Igår var det Halloween!

Min syrra och hennes kompis hanna gick bus eller godis.

De fick jätte mycket godis, jag fick EN klubba av dem :/

Ialla fall nu orkar inte jag skriva mer.. hejdå ;D

Ajuste jag ska gå på bio med mamma idag, vi ska titta på mamma mia :D

Lugnt snigel vi går på fredag nästa vecka :D  

Presentation

Omröstning

tokio hotel bäst?
 JAAAA
 De är bra :)
 sådär
 njaa
 blää

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards